Reklamacje

W przypadku stwierdzenia wady produktu należy się z nami skontaktować droga elektroniczną w celu zgłoszenia reklamacji.
Reklamowany produkt wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem reklamacyjnym oraz dowodem zakupu należy odesłać na poniższy adres:

Galeria Sztuki Współczesnej Nowa Brama
Plac Zwycięstwa 12
76-200 Słupsk

Formularz reklamacyjny pobierz tutaj

Uwaga:

Nie przyjmujemy przesyłek odesłanych do nas w formie za pobraniem lub do paczkomatu.
Reklamowany przez Klienta towar powinien zostać opakowany i zabezpieczony w odpowiedni sposób zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.

Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki, zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny.

W razie dodatkowych pytań skontaktuj się z nami

tel. 59 842 37 43 lub e-mail: sklep@nowabrama.com.pl